woensdag 19 februari 2014

Nog eentje met poesjes!

Woeps... Val ik nu al in herhaling?

Ik vertelde hier al dat Eloise dol is op poesjes... Als ik dus een stofje zie voorbijkomen in het favoriete thema van mijn kleine juffrouw, spring ik er bovenop!

Neem dat niet te letterlijk, ik koop het stofje gewoon, maar ge weet wat ik bedoel :-)

Het spreekt voor zich... aan dit mooie stofje kon ik niet weerstaan...








Nota aan mijzelf

Dat blijkt een steeds ambetanter probleem te worden want de stoffenstapel groeit exponentieel...

... maar hey...  ik heb een excuus: ook Eloise groeit exponentieel!


Reden te meer om een nieuw poezenkleedje te maken!

Ik ging opnieuw aan de slag met het basispatroon van Stof voor Durf het Zelvers, maar voegde ook kapmouwtjes toe, volgens dit principe.

Het resultaat:
Basisjurk SVDZ met kapmouwtjes

... met bijpassende botjes! * I love assorti *

      


... en een blinde rits achteraan:
Zoek de blinde rits!


De tekening liet ik achteraan doorlopen; ik had helaas niet genoeg stof gekocht om dit ook door te trekken in het rokdeel, dat is een tip voor mijzelf voor een volgende keer!

Eloise happy!





Aan de andere kant van de haag stonden paardjes...




... die moesten we nog even van dichterbij bekijken! * Eloise en haar nichtje Anse <3 * 




Patroon jurkje: Stof voor Durf het Zelvers
Stof: Cats light Green van SPX Fabrics via Bellelien

3 opmerkingen:

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!