maandag 18 juli 2016

Maxi for my MinnieMie

Prinsessenjurken scoren hier in huis. Bij de vrouwelijke helft van ons gezin althans.
Ik ben verzot op lange jurken en rokken, ik vind ze extra vrouwelijk, én bovendien is maxi heel erg model deze zomer. Eloise kreeg er dus ook eentje.



De rug herkennen jullie waarschijnlijk nog wel.
Dit is de maxi versie van het Swallowtail patroon, waar ik ook al de top van naaide (hier).

Dit weekend gingen we naar zee, en waar kan je beter flaneren in een lange jurk dan op het strand en de zeedijk?



Eloise was bang dat het water haar jurk zou natmaken. 
Dan krijg je dus deze poses...




Ik kan er naar blijven kijken, mijn MinnieMie in haar maxi jurk.



De stof is van Atelier Brunette, en heet "Les Hirondelles". 
De zwaluwen. 

Mijn all-time favourite.
Ik gebruike deze stof ook al hier en hier.



VitaminSea <3

Patroon: Swallowtail (maxi)dress by Lil Luxe Collection
Stof / Fabric: Les Hirondelles - Atelier Brunette

24 opmerkingen:

  1. Grappig, ik zette vorige week ook de schaar in dit stofje - met pijn in het hart, stel je voor dat ik ze nergens meer vind #schaterlach. Ze staat er prachtig mee, uw MinnieMie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar er komen er maar steeds pareltjes bij ... ken het gevoel wel, maar mijn man gaat mij inschrijven voor zo'n programma op Vijf-TV over extreme verzamelwoede als ik geen stoffen gebruik :-)

      Verwijderen
    2. Dankje Sarah! Dat stofje hé.... En ja Katrien, ik kan ook deelnemen aan dat programma ondertussen ;-)

      Verwijderen
  2. Mooi, hier wil er geen ene van de drie een lange jurk ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eloise zou dat elke dag dragen, dan waant ze zich Anna of Elza van Frozen ;-)

      Verwijderen
  3. Ja ... zo maak je een dochter gelukkig :-)... mooi kleed en heel mooi in beeld gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik hou zo van rugfoto's. Dus zo'n heerlijk rugdetail maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi,zou ik zelf ook wel willen hebben ;) als fan van maxi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo zalig zeg, ik ben een beetje sprakeloos van al dat moois :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n mooie maxi jurk + het strand, dat geeft prachtige foto's <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn liefde voor maxi is nog maar recent - na een geheel ongepland naaisel wegens schromelijke stof-overberekening - maar ze is groot! En dat gecombineerd met een liefde voor patronen met een open rug: ♥!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat moet ik daar nu nog op zeggen? Love it!!!!!!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ma zooo heerlijk, Annick. Ik zou er ook de hele dag naar zitten kijken, grote liefde! Prachtige stof, prachtig model, prachtig kind!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw ... Nog méér prachtige foto's! Ik was inderdaad al beginnen lezen op je blog, maar niet tot onderen geraakt. Waarschijnlijk kwam het leven (lees: 1 vd 2 dochters ertussen) :D
    Dat pratoon is echt geweldig!

    ~ Katrien Merckx~

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vele vele hartje! En wat een prachtige foto's al weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ronduit prachtig! Die stof ligt hier ook nog onaangeroerd. Ik vind ze zo mooi. Ze komt prachtig tot haar recht in deze jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh zalig... geen exemplaar voor mama in deze stof? of is de rol op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!